Bovenbeen vet kwijtraken


2006 containing about 700,000 posts to m (in total about 140 million words) by almost 20,000 bloggers. For each blogger, metadata is present, including the blogger s self-provided gender, age, industry and astrological sign. This corpus has been used extensively since. The creators themselves used it for various classification tasks, including gender recognition (Koppel. They report an overall accuracy.1. Slightly more information seems to be coming from content (75.1 accuracy) than from style (72.0 accuracy).

development now that vast data sets of user generated data is becoming available. (2012) show that authorship recognition is also possible (to some degree) if the number of candidate authors is as high as 100,000 (as compared to the usually less than ten in traditional studies). Even so, there are circumstances where outright recognition is not an option, but where one must be content with profiling,. The identification of author traits like gender, age and geographical background. In this paper we restrict ourselves to gender recognition, and it is also this aspect we will discuss further in this section. A group which is very active in studying gender recognition (among other traits) on the basis of text is that around Moshe koppel. In (Koppel. 2002) they report gender recognition on formal written texts taken from the British National Corpus (and also give a good overview of previous work reaching about 80 correct attributions using function words and parts of speech. Later, in 2004, the group collected a blog Authorship Corpus (BAC; (Schler.

In this paper, we start modestly, by attempting to derive just the gender of the authors 1 automatically, purely on the basis of the content of their tweets, using author profiling techniques. For our experiment, we selected 600 authors for whom we were able to determine with a high degree of certainty a) that they were human individuals and b) what gender they were. We then experimented with several author profiling techniques, namely support Vector Regression (as provided by libsvm; (Chang and Lin 2011 linguistic Profiling (LP; (van Halteren 2004 and timbl (Daelemans. 2004 with and without preprocessing the input vectors with Principal Component Analysis (PCA; (Pearson 1901 (Hotelling 1933). We also varied the recognition features provided to the techniques, using both character and token n-grams. For all techniques and features, we ran the same 5-fold cross-validation experiments in order to determine how well they could be used to distinguish between male and female authors of tweets. In the following sections, we first present some previous work on gender recognition (Section 2). Then we describe our experimental data and the evaluation method (Section 3 after hoeveel which we proceed to describe the various author profiling strategies that we investigated (Section 4). Then follow the results (Section 5 and Section 6 concludes the paper. For whom we already know that they are an individual person rather than, say, a husband and wife couple or a board of editors for an official Twitterfeed. C 2014 van Halteren and Speerstra.

Gender Recognition on Dutch Tweets - pdf


1 Computational Linguistics in the netherlands journal 4 (2014) Submitted 06/2014; Published 12/2014 Gender Recognition on Dutch Tweets Hans van Halteren Nander Speerstra radboud University nijmegen, cls, linguistics Abstract In this paper, we investigate gender recognition on Dutch Twitter material, using a corpus consisting. We achieved the best results,.5 correct assignment in a 5-fold cross-validation on our corpus, with Support Vector Regression on all token unigrams. Two other machine learning systems, linguistic Profiling and timbl, come close to this result, at least baby when the input is scheren first preprocessed with pca. Introduction In the netherlands, we have a rather unique resource in the form of the Twinl data set: a daily updated collection that probably contains at least 30 of the dutch public tweet production since 2011 (Tjong Kim Sang and van den Bosch 2013). However, as any collection that is harvested automatically, its usability is reduced by a lack of reliable metadata. In this case, the Twitter profiles of the authors are available, but these consist of freeform text rather than fixed information fields. And, obviously, it is unknown to which degree the information that is present is true. The resource would become even more useful if we could deduce complete and correct metadata from the various available information sources, such as the provided metadata, user relations, profile photos, and the text of the tweets.

36 Similar Sites like


Blijf tijdens de oefening recht naar voren kijken. Zak nu met je hele lichaam naar beneden tot je voorste been een hoek maakt van ongeveer 90 graden. Let hierbij op dat je knie van je voorste been boven je enkel blijft en niet naar voren buigt. Als je eenmaal beneden bent duw je, vanuit je voorste been, je lichaam weer omhoog. Dat is ook de reden dat je achterste voet op een verhoging ligt. Zo kan je minder kracht uit dat been halen en leg je meer de focus op je voorste been. Als je boven bent strek je je been niet helemaal uit.

Zorg dat deze de grond niet raakt en herhaal de beweging. Is dit nog te zwaar? Dan laat je je been tussendoor wel heel even op de grond rusten en dan ga je meteen door met de volgende herhaling. Billen trainen oefening 2: Single leg Lunge. De naam zegt het al: uitvalspas met én been.

Met deze oefening spreek je wat meer bilspieren aan dan met de vorige oefening, maar suikerziekte voornamelijk de grootste bilspier. Het beste is om deze oefening bij een verhoging uit te voeren (bijvoorbeeld een traptrede voor of de rand van je bed). Ga met je enkels tegen de verhoging aan staan en zet 1 grote stap naar voren. Vervolgens zet je 1 voet op de verhoging achter je zodat deze in de lucht hangt. Zorg dat je lichaam recht blijft, niet dat je voorover gaat hangen om evenwicht te houden. Dit doe je door je buikspieren aan te spannen en je schouders naar achter te houden.

3 dagen dieet - snel Vermageren!


Blijf je focussen op de spier die je aan het trainen bent en adem rustig in en uit. Klik op de button hieronder en krijg meteen toegang! Billen trainen oefening 1: Donkey kick. Met deze oefening train je heel specifiek de grootste bilspier. Je doet deze oefening als volgt: pak een matje erbij of ga op de vloer op je handen en knieën zitten. Zorg dat je handen op schouder breedte staan en dat je benen van de zijkant een hoek van 90 graden hebben.

Span je buik aan en blijf naar beneden kijken. Dit zorgt ervoor dat je een mooie, rechte rug hebt. Dit is je startpositie. Vanuit deze positie til je én been recht omhoog op (je schopt als het ware recht omhoog in de lucht). Span je bilspieren goed aan en eindig de beweging als je bovenbeen een rechte lijn vormt met je rug. Ook nu vormt je been weer een hoek van 90 graden. Laat je been rustig zakken tot de startpositie.

12 Tips om diabetes Type 2 / suikerziekte te genezen

Vaak komt er dan én oefening voor de bilspieren naar voren, namelijk de squat. De squat is zeker een effectieve oefening, maar je traint er ook heel veel je beenspieren mee. Als je specifiek je billen wilt trainen lever dan zijn er betere alternatieven. Je billen bestaan uit 3 hoofd spieren, namelijk de gluteus maximus, gluteus medius en de gluteus minimus. Deze werken samen met andere kleine spiertjes, zo spreek je met elke oefening dus meerdere spiergroepen aan. Met onderstaande bilspier oefeningen ga je elke spiergroep zo specifiek mogelijk trainen zodat je deze optimaal ontwikkeld. Let erop dat je alle oefeningen op een rustige en gecontroleerde manier uitvoert. Zeker wanneer de oefening zwaar wordt heb je de neiging om te gaan compenseren met andere spieren, dit willen we niet!

20 Top Tips voor het ontspannen ontgiften van je lichaam

Probeer daarom minstens én à twee keer per week je billen te trainen. Train je minder, dan zal het lang duren voor je echt significant resultaat te zien krijgt. Probeer je training regelmatig iets zwaarder te maken. Zonder progressive overload zal je vooruitgang waarschijnlijk snel stil komen te liggen. Veel mensen denken dat honger spieren groeien tijdens de training, maar dit is niet het geval. Je (bil)spieren groeien in de periode dat ze aan het herstellen zijn, zo'n 24 tot 72 uur na je training. Houdt dus voldoende rust na een training zodat je bilspieren kunnen herstellen en klaar zijn voor de volgende training! Strakke billen trainen oefeningen, er is al enorm veel over geschreven op internet.

Met wat aanvullende avonds tips weet je dan precies hoe je aan de slag kunt gaan. Bilspieren trainen, uiteindelijk is krachttraining de beste manier om strakke billen te trainen. Kort gezegd: we willen de bilspieren groter maken. Wat is daar allemaal voor nodig? Spieren hebben overbelasting nodig om zichzelf te ontwikkelen. Je loopt en staat de hele dag door, dit zijn je been en bilspieren al gewend en dat is de reden dat zij zichzelf niet aanpassen. Deze hebben nieuwe trainingsprikkels nodig om zich verder te ontwikkelen.

3 minutes legs

Veel vrouwen zijn niet volledig gelukkig met hun lichaam - en vooral de billen zijn voor veel vrouwen een ware nachtmerrie. Wie hartstikke slank is, klaagt vaak over het gebrek aan rondingen. En vrouwen die af willen vallen, hebben het tegenovergestelde probleem: er mag juist wel wat. Hoe vind je tussen die twee uitersten nu het gulden midden? Het geheim van strakke billen zit hem eigenlijk maar in én ding: de bilspieren. Wanneer je billen goed weet te trainen, wordt het bijna moeilijk om nog ontevreden te zijn met je derrière! Hoe kan je billen trainen? We geven je in deze blogpost 5 effectieve oefeningen.

Bovenbeen vet kwijtraken
Rated 4/5 based on 705 reviews